torsdag 27 oktober 2011

we used to call ourselfs Cathrene and Eve, I dont know from where we got those names

Äntligen är jag opererad för mina gallstensbesvär. Dessvärre är såren mer irriterande än jag tänkt mig, speciellt om man har ett mammigt litet våldsbarn. Men att kunna äta igen - det är fantastiskt. Jag hade nog tänkt mig att maten skulle smaka lite mer.. himmelskt än den gör, men att inte behöva fundera på om kroppen skulle klara av det man stoppar i sig.. Wah! Så gött är det!
Nu är jag ju då sjukskriven, kanske skulle åkt till skolan imorgon eller så är jag garanterat med på måndag igen.  Så ja, medans pappa panikstädar ur huset och blir klar med flytten har jag och Minna stuckit till Tilda. Både Baby och Bebis sover, så jag zappar lite på televisionsapparaten. Bland tusen kanaler fick det till slut bli.. VH1. Det bara går, det är nå dålig 80-talsmusik för tillfället.
Hm, annars då? Nej, inte mycket. Ingenting faktiskt.

Under och In

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar